Dan före dopparedan

Jaa då var det Julafton imorgon.. Och helgen har gått riktigt fort. Fredagen började med att jag coh mamma åkte å handlade. I affären var det så mycket folk så att alla kundvagnar tog slut och jag fick panik och visste inte vart jag skulle ta vägen:P.. Mamma och jag skyndade på och till slut var vi klara för hemfärd. Hem kom vi och packade in alla våra varor. Sedan  kom tomtarna fram och jag började vänta på min underbara kusin Carolina för att vi skulle baka pepparkakor!! :D

Shit vilka lyckade pepparkakor det blev. Inte en enda plåt blev bränd och jag har aldrig smakat så goda hembakade pepparkakor:P.. Vi är de bästa bagarna kan man helt enkelt säga, men nog om pepparkakorna. På lördagen drog vi inte till Borås och skulle försöka shoppa lite, men det gick väl inte så värst bra. Vi letade väl runt i ungefär varenda affär men till slut hittade carro en klänning, jag ett linne och Marty några julklappar:) Alla blev nöjda och glada så vi åkte hem till Mark igen. '
Sedan blev det lite Fotbollsträning för mig i Viskafors, svettigt och roligt var det. Efter  2 timmar åkte vi hem igen och jag begav mig till Caroline för lite julklappsutdelning. Tack så mycket för de fina rimmen och vantarna och neccesären:)

Idag söndag blev väl inte som den braiga dag jag tänkt mig. Jobbet var jobbigt och stressigt:S.. men jag kom iallafall till slut hem till julmat och uppesittarkväll med Bingolotto.. Orkade väl med en timme. När jag inte vann något var det inte roligt längre och jag hamnade här:P.  Men det var iallafall mysigt med julgranen, lite julcider och familjen :) För första gången kände jag lite julkänsla och jag längtar nu lite till morgondagen när alla kommer hit och jag får ge bort lite julklappar och se att alla blir GLADA!:D

Nepp men nu ska jag inte tråka ut folket mer!

Jag önskar en riktigt GOD JUL och jag hoppas nu att ni tar det lugnt med alkoholen och allt godis;)


Ha de gött! HEJ!

 Granen är nu framme med massa julklappar och imorgon kommer tomten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0