2 april

Vi hamnade visst på "mingelkväll" på Kinna bibliotek, hehe jaa så mycket folk jag föreställt mig var det väl inte kan man säga, det var bara jag, Elin och Greta plus ett litet litet antal till:P.. hehe men men är man fjäskis så är man;)

Sedan på kvällen åkte jag till Caroline och gav lite presenter, är inte längre lika ledsen att jag inte kan komma på lördag, bryr mig inte så mycket, synd det. Känner mig faktiskt lite arg och besviken trodde inte att det skulle bli så här men det visade sig att exakt så var fallet!.. Men vi får väl se hur det kommer att gå, hoppas fortfarande på en tripp till Varberg på lördag:), annars får det bli utekväll med alla mina flickor som jag hoppas jag kommer ha kvar hela livet!, å jag frågar igen vad hade det blivit av lilla Malin om inte ni fanns??..

Imorgon blir det tidig uppgång och jag satsar på att inte försova mig som ja nu har gjort två dagar irad:S.. Har oxå kommit på nu när det är 41 dagar kvar av skolan att det är skönare att ta tåget när man börjar vid åtta för då kan man gå upp en kvart senare:P.. Är det inte bra tajming va när man har gått i skolan i så många år så kommer man på det sista terminen?? Alltid är det så.

Nepp nu ska jag sova och hoppas att huvudvärken försvinner, och så är jag fit for fight imorron igen! ;)

God Natt!
  - fjäskisar   - dom allra bästa!



Kommentarer
Postat av: julia

vilken snygg blogg du har, jävligt personlig liksom.. hur har du fixat allt detta? *noll koll*
/julia

2008-04-02 @ 22:55:09
URL: http://collinius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0