nice nice ;)

jaoo då gick denna dag också, naturligtvis inte som planerat, åkte in till skolan vid elva då som sagt var hemma redan vid klockan ett. Satte mig ute på altanen och solade mmmm heerligt:).. Klockan fyra fick jag dra iväg och jobba å sen jaa då va klockan helt plötsligt nio och jag fick gå hem:).. Till och med fick jag gå hem lite tidigare så att jag hann hem till Greys, ja och det var ungefär lika bra som vanligt..

I pausen var jag även uppe hos Monika och testade en början till klänningen, det kändes bra och det kommer nog bli fint detta tror jag :)..

Med tanke på dagens horoskop, stämde det väl att det blev en ganska trevlig dag tillslut och jag ska träffa jonas på fredag :).. wihooo..


Nu ska ja sova!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0