Var är..

ååå börjar få en liten aning kameraabstinens nu, väntar på att killen från net on net ska ringa och säga hur det går med den, om han blir frisk eller inte:P..

Att vara ledig från skolan är mycket uppskattat:).. Vaknade vid halv tio, började genast städa på mitt rum eftersom jag får nattgäst då kan det ju itne se ut som ett slagfält;).. Har även tvättat och städat toaletten och gjrot klart allt i bartekniken:P.. Nu behöver jag bara lära mig Naturkunskapen eller ja bara och bara men vi får hoppas pådet bästa. Börjar jobbet om fyra timmar så jag har ju lite tid på mig:P..

Imorgon blir det högskoleprovet då, ja hur ska detta gå:P.. kommer antagligen framstå som en person med IQ badboll..

Idag var det inte lika fint väder, man blir så mycket gladare när solen tittar fram, som om man får lite extra energi vilket jag hade behövt idag:P.. MLi tjej kommer hit ikväll undra vad vi ska hitta på..

Have a nice day :)




Kommentarer
Postat av: carro

LYcka till på högskoleprovet :) Lyckospark från hon i alla lägen ;) // Kusinen

(haha, jag är så fyndig ;) )

2008-04-04 @ 18:12:00
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0