apropå jul.

kammade lite på mitt fårskinn men vet inte riktigt hur jag ska hålla det rent, snyggt och fluffigt!

Åt mig en liten macka innan, rödbetssallad hade jag på, då är det jul snart det kan man märka, pappa målar taket i köket, han målar det alldeles vitt och julmusiken flödar ur den lilla cd-spelaren på bänken, ganska mysigt är det även fast köket är upplyst av alla strålkastare.. använde mig av lite handarbete eftersom innan idag när jag tvättade min kofta och öppnade tvättmaskinen och endast en knapp föll ur, så nu har jag alltså sytt tillbaka den och går att användas igen :).. bra av mig

Snart kommer Sara vi ska kolla på Mamma Mia.. den e alltid bra, kanske inte ger någon direkt julkänsla men absolut blir man glad av den :).. och julen är ju även glädjens tid.. apropå jul så skrev jag även min önskelista innan idag, fyra saker innehöll den, jag är nöjd..

Frågar mig själv, vart får jag allt ifrån?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0