julefrid.

det är måndag, klarblå himmel och solen skiner och alldeles grönt på gräset, kanske låter som en perfekt sommardag men det är det ju inte! som ni alla vet är det ju faktiskt den 22 december idag och julafton om bara en eller två dagar (beror på hur man räknar).. Denna finavädretmåndag är jag iallafall ledig:).. sov till klockan tio vilket var sjukt gött bara att jag har sjukt ont i ryggen nu, ja jag vet jag är som en gammal kärring - får ont i ryggen av att ligga för länge i sängen, grattis bara 19 år gammal..

Vad har jag för planer idag då? Helst hade man ju inte haft några alls, men är det möjligt vid denna tiden på året? Skulle inte tro det, jag ska nämligen åka till Kinna handla lite saker, sedan måste jag slå in julklapparna, städa rummet och så fortsätter listan i all oändlighet men det är inte intressant..

ja men jag önskar alla en trevlig dag, ska någon gång under dagen även ta kort på vår fina julgran som endast går i grönt, guld och rött i år.. klachigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0