..M..

japp dagen blev inte som planerat, eller jo visst till en början.. fick iallafall köpt två paket till idag och nu har jag endast ett kvar till nästa vecka när jag och kusinen ska åka in till Borås :) bra av mig..
Sedan chansade jag att skicka ett sms till Bella och som tur varh on även som jag ledig idag:).. Trevligt var det att träffa henne en sväng.. och så blev det bio på det med:).. Kommer inte ihåg vad filmen hette men den var mkt bra iallafall :)

Sedan efter det kom jag rakt in i storstädningen i köket här hemma! usch och fy men det gick ganska bra:)..

Japp så livet leker vidare helt enkelt!

vet inte om dagens låt är så bra men den spelas på radion i detta nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0