snöblandat regn..

Hur kul är det på en skala att ge sig ut och springa när vädret är som det är va?! Inte särsklit roligt och jag tappade suget totalt!.. Väntar istället på ett Byllan ringer så att vi kan hitta på något, dricka en kopp kaffe och titta på en film kanske? eller något som passar dagens vädret helt enkelt. vilket tråkigt nog inte passade springning. jag får titta hur det ser ut i kväll så får vi väl se hur det blir..

Som sagt har jag ju bestämt mig för att stanna hemma ett tag nu, vilket är lite osäkert eftersom jag ännu inte har något jobb inbokat! jag behöver en inkomst! men jag har ju bara varit hemma i två dagar så jag får väl ha lite tålamod helt enkelt..

gud vad jag babblar!.. duschen nästa!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0