Welcome to the ghetto!

Torsdag 13 mars, får väl passa på att säga Grattis Anna P:).. Hoppas du haft en fin dag trots allt regn.. Jag kan oxå passa på att säga att jag har drabbats av något som gör att kranen rinner hela tiden och jag får avbryta mitt hårda arbete för att gå å snyta mig hela tiden! så irriterande! :S..

Idag har vi match oxå, skulle varit så roligt att får vara med, men tyvär är man sjuk så är man, och jag vill ju inte ha detta året som förra med 8 av 12 månader sjuk, så klok som jag är står jag över :).. Dagen blir istället slapp och tror att granntösen ska komma ner så att jag kan leka lite mattelärare och göra så att hon klarar av matten.. Skolan idag var helt dryg eller ja heldag med Bjarne kan det va något annat??.. Fick oxå tillbaka mitt Naturkunskapsprov VG- får väl vara helt okej för en tjej som inte pluggade tillräckligt..

Igår var det exakt 3 månader kvar tills att vi står på plattformen utanför Kunskapens hus och gormar om att vi har tagit studenten, känns det inte flummigt?.. SÅ nu antar jag att nedräkningen börjar så smått och vi längtar!..

Som sagt är det tur att jag har vännerna i skolan annars hade jag nog aldrig gått dit för det är allt annat än roligt där nu!!

Ha de bra och ett tips bli inte förkyld, de e jobbigt..


 -vännerna- Anna som fyller år :)

Kommentarer
Postat av: MLi

Shit! Inte alls långt kvar ju, känns sorgligt

2008-03-13 @ 17:44:38
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0