26 maj

japp måndag igen då tyvärr går helgen alldeles för fort :S.. vaknade upp ngn gång vid åtta idag, hade bestämt mig för att missa bartekniken, skolkis som jag är, åkte istället med mamma till Kinna, köpte en ny parfym:).. och lite annat tjaffs en present till pappa med som fyller år nästa vecka ska bara komma på ngt till brorsan oxå :P..

Men iallafall kom till skolan och det var nästan direkt dags för engelska, blev lite nervös för vi skulle få tillbaka nationella proven. Men jag fick iallafall G vilket jag är sjukt nöjd med för en gång skull :).. trodde aldrig jag skulle säga att jag är nöjd med ett G men nu är det faktiskt så för jag hatar engelska!!!... Gjorde sedan färdigt naturkunskaparbetet på rasten och jag skolakde sista lektionen me så jag kom hem tidigare :)..

Vid fyra kom linda och vi har pluggat matte sen dess, imorgon gäller det för henne men jag tror att det kommer att gå mkt bra :)..

Ska ut och springa vår lilla runda nu, hoppas att det går lika bra som förra gången :)

Ha en bra kväll och heja Sverige!! :D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0