28 maj

Som sagt kollade vi på 21 igår, och tjaa den va ganska bra, inte en såndär hundrapoängare kanske men helt okej sevärd.. vaknade upp av klockans hemska tjut 06.30 idag usch å för att gå upp så tidigt.. blev att vi käka lite frulle drog till bussen vid halv åtta och vid åtta var vi där.. Samlades i gatan som vanligt för att gå mot lektionen, vi skulle få reda på betygen i konf & rec och sen APU- kursen och jag fick "full pott" som Bettan så fint kallade de. Hon sa även att jag hade ett fint ansikte för att hålla på med människor.. ookej förklaring tack?

Vid kvart över nio var det avklarat och jag tog bussen hem. götta att bara ha en timmas skoladag så borde det alltid vara :P.. Nu när skuggan på altanen har gått bort ska jag lägga mig där å steka till klockan blir 2-3 sen blir det jobbet klockan 16, blää inte laddad för de men de går väl säkert bra när man väl kommer dit. Ikväll ska jag prova klänningen med den är nästan helt helt klart nu :D.. wii ska bli spännande.. får även reda på idag vem jag ska sitta med på balen, går ju lite rykten hit och dit men vi får se om det stämmer, vore väl hyffsat soft isåfall :P.. 


 


Mallan


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0