alla förtjänar en andra chans..

hehe jaa som sagt det blev en händelserik helg, träggårn i lördags var mycket trevligt!.. Och tack bella för den mysiga förferren :).. Igår var det en sån där klassisk slapp dag så att det bara kryper i kroppen framåt kväll för att man inte uträttat något bra, jag fick helt enkelt vika lite tvätt så att det kändes lite bättre.. .hmmm

Idag är det måndag igen, har varit i Borran en liten snabbis, jag borde inte få åka dit mer, jag gör åt alldeles för mycket pengar.. köpstopp för malin gunnarsson!.. Ja iallafall tills på torsdag när det blir knalleland med Susanna igen..

Nu ska jag till kinna till apoteket och hämta ut mina läkemedel som ska förvandla bort mina röda utslag under ögonen, jag försöker vara optimistisk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0