snabba veckor

Då var det fredag igen, och endast en vecka kvar tills jag drar iväg till Alperna.. men är ju helt sjukt vad en vecka går fort, men till nästa vecka måste det gå långsammare, för jag är inte riktigt förberedd till att åka känner jag måste plugga på lite till...

Ikväll blir det fotbollsträning ska bli sjukt skoj faktiskt :).. Var ett tag sen man tränade så det ska bli roligt :).. annars händer det nog inte så mycket idag, kanske ska göra slingor så jag blir ännu lite blondare förhoppningsvis:P.. imorgon blir det utgång i Borran. ser jag mycket fram emot! Så det ska bli skoj..

Hepp nu måste jag vila lite efter jobbet, sedan blir det doktorn klockan 15.. wihoo! inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0