Tisdag..

Into the wild, sjukt bra film och rekomenderas starkt!..

Idag är det Tisdag, har på förmiddagen städat på jobbet och sedan blev det promenad med Caroline och sedan lagade vi mat och drack en kopp kaffe, mysigt.. Sökte en del jobb som jag inte ens visste vad det vad så ringer dom och frågar om jag vill börja jobba i Norge nästa vecka :S.. jag bara: - öhh jag blev lite förvånad här... Trodde väl inte att det skulle gå så fort, men men vi får väl se hur det blir med reseleadyrket och så får man bestämma sig utefter det..

Imorgon blir det tripp till Borås för att träffa Bellisen och få hem alla mina bilder från Island :).. Ska bli roligt eftersom det var ju ett tag sen man sågs :)..

Imorgon morgon är valet i USA avgjort, Äntligen! Jag orkar inte med allt tjöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0