helan gore

Happ da var det lordag igen da. har snart varit har i tva vecvkor har gatt sa sjukt fort!!... Jobb veckan var som ni alla vet valdigt segt men anda gillar jag det!.. Igar var det partaj forst forfest pa hotellet och sedan en svang pa krogen, blev inte sa lang stund jag behovde ga hem... eftersom vi firade min fodelsedag fick jag pa ngt satt alla klunkar hela tiden nar vi spelade olspelet.. men lite kul var det faktiskt..Ikvall blir det grill pa berget med den fina utsikten och sedan puben igen..

Forsokte lara James, en engelsman pa jobbet, snappsvisan helan gar pa svenska men det gick inta sa bra men efter sisadar 100 ganger sa kunde han iallafall forsta raden... Sedan forsokte jag a martin aven forklara for en annan kille vad en negerboll var men det gick inte heller sa bra.. men kul ar det att man far kompisar fran sa manga olika stallen har :)..

Idag har det varit bakisdag och vi har handlat mat, satt pa en bank och tittade pa havet och bergen i typ tva timmar.. var saa mysigt och det ar verkligen fint har nar det ar sa fint vader som det ar idag..

Eftersom mitt svenskamobilnummer inte funkar alls tanka jag att ni kan fa mitt islandska, sa kan vennorna ringa nar ni vill for jag saknar er!!.. Vill ju veta allt som hander hemma...  0035 48943575 det ar numret och det ar bara till att ringa nar ni vill men tank pa att jag jobbar till typ sex pa kvallen och tiden ar tva timmar efter har :)..

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0