sick and tired.

Ja ens vardag kan verkligen andras pa tva sekunder det har jag merkt nu.. Hade ju lite sader ont i halsen igar, blev bara verre och verra fram pa eftermiddagen tills jag sen inte stod ut lengre och gick och snackade med chefen, han ringde till doktorn och sedan efter en kvart var jag der..
tog lite tester med mera och sedan var det klart att joo lilla Malin Gunnarsson har bade oroninflammation och halsfluss! Jipppie! Hoppade nestan till av lycka INTE!!.. Jo sa da blev det till att fixa lekarintyg och sjukskriven pa obestemd tid..Ska dit nesta vecka igen och kolla halsen sa att det verkligen har gatt over orka!..

Resten av kvellen igar blev till att forsoka samla pa sig saliv sa lange som mojligt och sedan ta sats till att svelja och bara onska att man kunde sova ifran denna hemska dag, och det gjorde jag somnade nog halv atta och vaknade vid elva idag:).. Sa idag er jag lite bettre har kommit pa att det er sjukt trakigt att ligga pa ett hotellrum som bara har en tv-kanal som endast spelar reklam och en del musikvideor.

Hoppas verkligen pa att jag snart blir battre och att jag kan komma tillbaka till jobbet, det trodde man aldrig att man skulle sakna att ga till det dar jobbet men det gor jag faktiskt!!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0