sysslolÖs

Sitter pa jobbet igen, har gjort nastan alla mina sysslor och det har itne ens gatt en timma :S.. ar tjugo minuter kvar tills de forsta borjar sin rast, sen far jag sitta a keka frukost o dricka kaffe i ca en timme :).. gott sedan forskoa dagen att ga till nasta rast.. har hand om tvatten for alla tjejorna idag med, jag tog pa mig den uppgiften frivilligt!.. oj oj da har man inte mkt att gora.. men sneeel heest ar jag :D..

Forutom att jobbet nestan ær for slappt gillar jag livet pa Island, men aldrig skulle aldrig vilja vara en islanning!

Ska ga och leta blodfleckar nu!

Kommentarer
Postat av: carro

hahah sneeeel heeeest ;)

2008-09-02 @ 17:15:29
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0