tisdag.. 48 dgr kvar.

Happ da sitter man pa jobbet igen,, gatt ganska bra idag forutom att jag knappt kan halla uppe ogonen,.. brandlarmet gick igar kvall nar jag nyss hade somnat sen blev hela nattens somn rubbad.. Borjade en timme tidigare idag med, och ska fortsatta med det.. eller ja det ar upp till mig men om jag borjar en timme tidigare varje dag far jag ju automatiskt en
timme extra :).. smart av mig!..

Vad som hander ikvall vet jag inte.. kanske far ga och handla lite.. vara 8 paket nudlar som vi hade med oss har namligen tagit slut.. nudel och varmakoppen ar ju verkligen en delikatess har, tragiskt och man langtar ibland hem till den riktigt maten!.. Mest av allt saknar jag lingon, det har dom tydligen itne kommit pa hur man tillverkar har...

Kommentarer
Postat av: MLi

visst mööt ;) säg bara vad du vill ha med, färg, bilder o så :) pussss

2008-09-11 @ 09:33:48
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0