Toppad till tusen..


Söndag idag, riktigt röj igår.. Först blev det grillning uppe vid berget, jättemysigt och fint väder var det.. Fick presenter av Johanna, Bella, Elisa och Mia.. ett jättesöt hundlejon, en fin hatt som johanna tillverkat och en flaska skumpa.. Sedan blev det en snabb dusch och isländsk hemmafest, kul kul..

Sedan blev det krogen jag var toppad även så alla mina goa kamrater.. Kvällen slutade iallafall med en dans ute på balkongen klockan halv fem på morgonen utfärdad av mig och Bellisen, en åskådare hade vi, antagligen en polack med sjukt dålig musiksmak!, men käckt var det..

Dagens planer är att titta på penisar på penismuseet, måste bara vänta lite för att vissa av oss är en del bakis denna dag, jag hör för ovanlighetens skull inte till denna sort, jag är mer den toppade sorten som går runt och fnittrar konstant hela tiden.. men kul är det.. Efter museet blir det gudstjänst i den lilla kyrkan här i byn..

Imorgon är et jobb igen, men man försöker inte tänka på det allt för mkt, vi får helt enkelt se fram emot helgen då det är islandshästar inplanerade :)..

Bilder från kvällen hade jag gärna lagt upp men det har vi inte orkat med än så det kommer vid ett annat tillfälle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0