staaad i ljuuus..

sista vardagen på veckan, jag har köpt aftonbladet där Klick var bilagan för dagen och de 101 bästa schlagerlåtarna var skivan som hängde på.. största nyheten i klick vara att Big-brother Jessica nu är med barn igen.. och vem bryr sig om det? kanske någon stackars själ, men jag kan bara säga att då hon medverkade i programmet var det helt okej skoj att titta på, men hur många år sen var inte det då?!?!.. någon gång måste man komma ur arkivet C-kändis..

Är en del sugen på att gå på bio ikväll, slumdog millioniare går ikväll ,och jag har hört rykten om att den ska vara bra.. men vi får väl se.. har även räknat ut att jag inte har mkt pengar kvar på kontot och halva månaden har gått, nästa månads lön kommer att gå åt nästan mer än hälften till bilen som VAR så bra.. och sedan ska ju resan till Turkan betalas snart, men där lägger jag gärna mina pengar :)..

Men en positiv sak är att Åke och Oskar kommer imorron!. det är bra!

"Symfåånii"

Kommentarer
Postat av: Elin

symfoniiiii :D haha loa falkman, du är väl för go;)

2009-03-13 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0