rader från en blivande sjuksyrra.

det här med min blogg och mig är ett fenomen som inte riktgt håller i sig.. men idag är det söndag och jag tänkte skriva ner någon rad och kanske någon tanke.. bilden om den kommer blir bara en stor bonus!

Jag har semester! en väldigt goood tanke som kommer att sitta kvar i huvudet i hela 7 dagar till, o jag bara ler när jag tänker på det :).. igår var det grill ferre hos Caroline, mkt trevligt! men tråkig som man är lämnade vi huset ganska så tidigt och hoppade på bussen mot staden Borås.. utgång och det slutade med att det var en go kväll helt enkelt :)

Idag ska det tillbringas en del tid i tvättstugan.. kanske inte en lika leende tanke men så sann! Sedan under em kommer Matilda o vi ska laga pizza!.. ingen flötpizza utan en god pizza helt enkelt :)..

en annan sak som jag kan konstatera i detta nu är att ja o min kusin Carolina är för kassa på att höra av oss till varandra.. men jag vet att: den dag när vi ses så kommer det bli lika flummigt o gött som vanligt <3

hälsn. från en blivande sjuksyrra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0