Blommor i mitt hår!

Japp fyra stor blå blommor har jag i mitt hår och jag trivs riktigt bra med det :).. Det ju bara midsommar en gång om året :).. De första fyra timmarna här på jobbet har gått sjjuuukt fort! Herregud tiden bara flög iväg :) Kan ju bara hålla tummarna och att resterande fyra timmar ska gå lika fort ! har rast nu en halvtimme sen på´t igen och det blir smörgåstårta till kvällsmat me like!

sill, potatis, gräddfil och gräslök - dagens lunch mmmmmm! Har inte tyckt om sill innan men nu är jag en riktig Lover till det och jag åt som hejsan! Årets nykomling - svartvinbärssill :) Populär bland gamlingarna och lika så av mig! tummen upp till köket idag kan jag berätta! Jordgubbarna o grädden som var till efterrätt satt inte helt fel dom heller kan jag säga!..

Ikväll var ursprungsplanen att jag skulle åka till Ubbhult men blir inte så, jag vill fira midsommar med nubbe och öl så som det ska vara så jag stannar i min hemby och firar med urbefolkningen :)..

Dagens citat :
Tant - "Är det nyårsafton vi firar idag eller?"
Jag - "Nej Midsommarafton"
Tant - "Ja Ja med då är det ju juletider snart då iallafall :)"
Så söta sååå!


Happy Midsummer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0