Hej då helan o halvan! Natti natti!

Söndag och den 20:e Juni! Är jag tillbaka i bloggvärlden tro? Inte vet jag, men om man får önskemål om att ta upp detta författarskap så ska jag göra det :)

Igår gifte sig vår kronprinsessa Victoria och Daniel (om ingen hade missat det) var mycket negativ till allt stohej tills gårdagen då jag berördes till tårar gånger flera, och lika så idag!!.. jag har blivit så himla blödig på sista tiden när det gäller sådana saker!.. Men iallafall jättekul att dom kan vara happy couple för tillfället! Sånna finns det många av, men skulle absolut inte göra något om det fanns ett till!

JAg lever nu nästan ensamliv i lilla byn Fritsla då mina bästa vännina verkar vara fransk för hela slanten men snart så snart så kommer hon hem igen.. Älskade Matilda har lämnat jordelivet och flyttat in till Storstaden och Norrmalm och lite jag också faktiskt!.. 

Gårdagen för ett enda stort hål i plånboken, kusinen och jag, vi är ju hopplösa när det gäller nästan allt om vi kommer ihop!.. Men idag har iallafall varit höjden av alla flumdagar och jag har gråtit så många glädjetårar det ska jag säga! från morgon till kväll.. sånt gillar jag!

I´m back and I know you love it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer också hem snart ;) glöm inte detta!

2010-06-21 @ 10:50:15
URL: http://mariamalenehansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Så jäkla skön söndag, tack :) gillar att du uppdaterar också :)

2010-06-21 @ 13:08:04
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0