Glad Påsk! :)

klockan är tjugo över elva på en söndag, påskdagen.. igår var det party för Josefin och första grillen med vännerna, sjukt mysigt och härligt!.. Vi trotsade kylan och satt nog ute till tio iallafall :)..

Jag har röjt upp, satt på en tvätt och diskmaskinen.. ska nu sätta mig o göra helvetesarbetet som skulle varit inne för en vecka sedan!. Oj va roligt jag har när man helst bara vill lägga sig ute på altanen och schteeka sönder i vårsolen!..  gör det snabbt och jag kan få någon timma ute med :)..

Sedan blir det att sova middag, för jag ska jobba i natt!.. Just nu inte laddad för fem öre, men brukar alltid gå bra när jag väl kommer dit :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0