hade inte jag en hjärna här?

Jo men kul att man tror att man har tvättid, går in i tvättstugan blir sur på tjejen som står o tvättar o sen upptäcket att det var ju inte alls idag jag skulle tvätta!! Det var ju på tisdag, vart har jag glömt min hjärna?

Carrokusin har precis varit! KUL! Alltid så himla skönt när det kan ha tagit mer än en månad sen man snackade fast det känns som om man sågs igår! Fast nu ska de ju inte ta så lång tid igen innan vi hörs då ;)..

Va på gymmet idag igen, gick på bollstyrka, o ja det är faktiskt extremt jobbigt att rulla runt som en tjock säl på en boll! Problemet är ju att man ser inte snygg och smidig ut hur man än försöker!

Fredag imorgon, sen helg! underbart är ordet och känslan är det också!

Kommentarer
Postat av: Linda Gustavsson

Mutti is back! Va kul! Nu blir det till att följa dig här då vi träffas allt för sällan.... :-)

2011-10-14 @ 09:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0