Inte så där superhet utan helt okej snygg!

Denna helgen var en bra helg, Fredagen började så klart med skola å sen hoppade flickorna och jag på buss 300 mot Göteborg, efter en timmas bussresa var vi äntligen framme vid nordstan och femmanhuset, vilket kändes mycket bra och vi började leta oss fram efter lite partykläder. En annan sak som märkes väldigt tydligt var att det inte bara var vi som hade tänkt att shoppa för det var sjukt mycket folk överallt, och det kändes skönt att man visste att man fick åka därifrån och slippa allt folk!. Efter ett antal timmar shopping gjorde fötterna ont och vi bestämde oss för att åka hem. Kvällen blev sedan mycket lugn och jag satt och kollade på idol med pappsen :D.

Övningskörning var det som stod på planeringen på lördagförmiddag och pappa å jag åkte till kinna för att köpa en enbuske för att får lite julfint utanför ytterdörren och för att mamma bestämde det såklart. När jag kom hem från ett mycket regnigt kinna, städade jag på mitt rum så att vi skulle få plats där allihop, sedan tog jag det lugnt kollade på film och väntade på att flickorna skulle komma och till slut började dom droppa in en efter en och förfesten kunde börja! Det blev en mycket lyckad förfest och vi hade riktigt roligt!. Och många fina kort blev tagna närmare bestämt ca 130 kort på 2 timmar typ lite störda är vi. Runt tio tiden gick bilen mot Borås och vi skulle besöka Swing hade vi tänkt:), men vem kommer på att hon har glömt Id- kortet på halva vägen då?! Jo så klart jag!!.. Så vi fick helt enkelt vända så glatt och hämta det, men iallafall vi kom in till slut och Swing blev lyckat det med, först inte så roligt med sedan under kvällen började det arta sig lite :).. Helt okej lyckat helt enkelt!.. Sjukt trött var man när vi kom hem på natten och det tog väl typ 10 sekunder innan MLi började snarka, Högt!!! Men jag kunde sova lite=)

Idag söndag har varit en riktig soft dag, MLi hjälpte mig att städa tack för det! Sen blev det lite film och bara allmänt lugnt tills hon skulle åka hem:).. Sedan kom Mikael och Therese på besök och vi fikade kaffe och lussekatt. MUMS!
Nu väntar jag bara på att klockan blir lite senare så att man kan gå och sova så att man är laddad för ännu en hård skolvecka!:P..
image9
Helgen var kort och gott. Super ;).

Ha det GÖTT, Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0