Malin har namnsdag idag!!

Ny måndag ny vecka. Måndagen började med att jag steg upp klockan 06.20 för att äta lite frukost och sen göra i ordning mig för en dag i skolan. Skolan började med barteknik och alla började göra sina härligtäckliga vindrinkar, men dom blev iallafall fina:).. Sedan började en lång väntan på engelska lektionern som varade ungefär 30 sekunder och sen blev det lunch och man fick vänta igen:P.. Till slut kom sista lektionen nämligen Naturkunskkap usch å fy!..

Nu sitter jag här som jag i princp gjort hela dagen sen jag kom hem vilket inte är så bra, men men vad ska man göra.. Mest av allt längtar jag till i helgen för då blir det förfest på Scandic och sedan ut på Swing - vi firar Mallanballans 18-årsdag:)..  Men innan Lördag blir det förståss att jobba lite och imorgon kör de härliga körlektionerna igång igen och tåget går redan 07.07 :( jag som egentligen har sovmorgon till klockan två!!..

Igår måste jag bara säga att var en trevlig dag, först jobbade jag i kassan vilket kanske inte var så jätteroligt men kändes bra att vara tillbaka:P.. Sen när jag kom hem var köket fullt av kusiner, mormor och morfar, moster m.m. Min kära mammas födelsedag firades och vi åt lite julmat :)..

Ha det gött HEJ!

 14 dagar kvar



Malin du tänker alldeles för mycket!!

Kommentarer
Postat av: carro

Mkt mkt trevligt kära du :D

2007-12-10 @ 16:54:18
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0