Movietime.

Ja då var det torsdag igen, och det betyder inget plugg och träning :D wei känns som en bra torsdagseftermiddag. Förmiddagen tillbringade jag i Kinna församlingshem och hade sudiebesök med prästen, han var väldigt pratglad och ibland funderade man på om han verkligen kom ihåg vart han började meningen. Men sen efter lite mer än en timme var det äntligen slut på frågor och vi kunde gå där ifrån.
Tillbaka till skolan igen och det var dags för lunch, och för en gångs skull var det ganska gott idag me, vilket behövdes för att man nu skulle börja ladda för kristendomsprovet senare under dagen, det jag kan säga om provet var väl att det var apsvårt och att jag antagligen kan glömma mina tankar om ett VG i religion..

Imorgon blir det julhandling och senare på bio med en ny person :)


Ha det gött! Hej!!


Jag har nu börjat min nedräkning:
 18 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0