12 april!

Nu har jag skött min uppgift och Elin är glad:) Har även fixat Saras hoppas hon blir lika glad.. Rummet är oxå städat gud vad jag är duktig måste jag bara säga. Det som behöver göras nu är då Engelskan vilket jag inte har någon lust med alls så jag skjuter på det en liten liten stund  typ till imorron kväll:)..
Hör Linda Bengtzings låt på Radion nu, har gjort en konstig remix av den:S det var väl onödigt? Nepp nu blir det duschen och så ska jag bestämma vad jag ska ta på mig till kvällen. Måste ta tag i mitt Fritidskort me! Ingen som har sett de? Snälla ge tillbaka det isåfall:) Är ju bara ynka två veckor gammalt :(..

Har också kommit på att det ligger grymt mycket kort på datorn som skulle behöva brännas ner på skiva så att dom inte försvinner om datorn någon gång skulle krascha! Det vill vi inte, då är det panik!

Var ju snö ute idag igen, jag blir så trött på detta. Nu är det 12 april och jag hoppas verkligen att vädret tar och skärper sig!!

Ha´t bra!

Kommentarer
Postat av: paintedlove

tack så mycket ha en bra kväll :D

2008-04-12 @ 22:08:20
URL: http://paintedlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0