English is not my pasion

jahapp då var man på jobbet igen då:P.. kvart över sex ringde klockan och ja man kan väl inte säga att man va jättesugen på att gå upp men det var helt enkelt bara till att ta tjuren vid hornen och göra de:P.. Gårdagens kalas blev lite längre än vad jag tänkt mig men vi kom äntligen hem vid tolvtiden.. Jaa då var det fortfarande min engelska som jag tänkt skulle göra nu på rasten men nej det har inte blivit av, får se när jag kommer hem. Ska ju antagligen till Vbg ikväll oxå:P.. Engelska är inte min prioritet 1 kanske 100 men tveksamt..  Nu ska det serveras lunch för de gamla här så man får sätta igång att jobba igen!

Aja ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0