Grattis Patte!

jaaa då var det Fredag igen, dagen hittills kan man väl bara sammanfatta med ett ord: Oseriöst!.. Eller ja jag å Elin var duktiga och skrev på vår rapport i ca en timme sen var det dags för lite tårtkalas för Patricia som fyller 19 idag! :) Grattis till dig! MEn så var det så här att vi inte hade någon tårtspade till denna stora och härligt snygga tårta. Vi gjorde helt enkelt så att alla fick en sked så högg vi in, tog väl ungefär 5 minuter så var inte tårtan lika stor och härlig längre utan den lixom såg mest ut som mos..
Mätt och glad som man var gick vi till Bettan och hade lite lektion, vi var inga snälla elever idag men e de fredag så e de ;).. till sist så blev det lite utvandrarna och nu sitter jag här i infoteket för alla mina vänner har övergivit mig:P.. Nej så farligt e de väl inte men får vätna på bussen ett litet tag..

Ikväll blir det prataj för Patte och det ska bli intressant:)... Ska hem och hitta min våffeltång nu me för de e affro som gäller till kvällen :D.. Ååå jahapp! Vid sex så kommer flickorna så blir det förferre på Danska vägen 15 igen:)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: MLi

Mutti din stackare, helt mobbad! Haha ^^ Partajj toonight ;)

2008-04-11 @ 15:05:55
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0