fixas och donas.

Jobbigt med alla dessa förberedelser!.. Vaknade vid nio idag, läste tidningen käkade lite frukost och sedan var det bara till att sätta igång.. Gick ner till tvättstugan och började vika och stryka tvätten, men känns aldrig som om det tar slut men någon gång så får vi väl hoppas att det gör de..

Har även fixat kräftorna till morgondagens partaj! 229 kronor / kilo!! Ja det svider kan jag säga, men jag hoppas att det är värt! Åkte sedan till affären för att panta och handla lite olika saker.. Fick med mig en hundralapp men glömde sedan plånboken och sedan när jag stod i kassan visade det sig att jag inte hade tillräckligt med pengar! Ååå så pinsamt, men det löste sig och jag får väl köpa resten en annan dag:)..

Resten av dagen går väl till att städa övervåningen, sy om byxorna jag köpte igår och sedan börja packa ner saker och ting i den nya väskan som jag så fint prydde med mitt namn igår, blir ju oxå biokväll, med mat och dryck efter det, mysigt tror jag!..

För ovanlighetens skull så regnar det denna dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0