Sååå bra!!

Nu har jag sett den! Sex & the city filmen! Och den var absolut så bra som jag tänkt mig! Synd bara att det tog 40 veckor innan jag fick sett den men nu var det absolut värt all väntan :).. Man blev både ledsen och glad, allt som en bra film ska innehålla!..

Efter filmen var det pizzadags, eftersom de andra var och tittade på Mamma Mia hade dom redan hunnit till pizzerian och tagit ett bord så det var bara till att slå sig ner och beställa:).. Efter allt biogodis var jag mätt som en flodhäst så det fick bli en delning med kussen.. Capriziosa och jag måste säga att det var en mycket god pizza!.. De andra drack öl men eftersom vi var chaffisar för kvällen fick vi nöja oss med ett glas vatten.. men det gick fint det med..

Imorgon blir det då dags att dra iväg till GeKås klockan åtta är det planerat att vi åker och hämtar upp Carrisen.. På vägen hem blir det svängen om MM för att hämta upp kräftisarna..

Nu blir det sängen, man måste ju vara utvilad när en hel dag av shopping står för dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0