FF=föräldrafritt

Jahapp då var det Montag och Päronen har dragit iväg till Lanzarote utan mig! :S.. haha men gött är väl det på ett sätt för då har man allt för sig själv här hemma:P.. Man får väl ligga lite i solariet istället så känner man sig inte allt för utanför när dom kommer hem bruna å fina, och kanske lite tjocka..
Jäjä skoldagen gick bättre än förväntat blev mycket eftersnack och fnitter men är det så konstigt ha! Lördagen blev ett enda stort partaj vi firade kussen och drog till med en jäklans förfest! Ja alla fick rejält runda fötter med hjälp av shottar, vin, öl, grogg å allt var det var  vi drog iallfall iväg till tåget mot Borås.
Först var det Tonic där man beställde den efterlängtade Lennart, en mycket god drink som jag kan tipsa om! ;);).. Kanska lite dyr men kussen fyller ju bara 18 en gång i livet:P Hoppas du fick en minnesvärd 18 årsdag!!.. haha.. Sen blev det iallafall Swing där det hände mycket roliga och konstiga saker. saker som inte får nämnas här! :)..
Flickorna jag umgås med är dom bästa som finns och jag vet verkligen seriöst inte hur jag ska överleva när vi tar studenten å inte kommer att kunna träffas så ofta längre :S.. Ahh jag kommer dö!..Men nej nej det får vi inte hoppas..

Idag var jag å sussi på skroten en sväng och skulle kolla baltyg! men usch å fy där var det inte något stort utbud kan jag lova och jag blev riktigt besviken. vart ska jag nu få tag i mitt glittertyp som jag vill ha?:P.. Säg mig det så blir jag GLAD..:D.. Imorgon börjar jag tio i två och det blir riktigt skönt med sovmorgon!.. Dagen till ära har jag haft mitt körkort i exakt en månad och det känns för j*kla bra!..  Nu håller jag tummarna för mina vänner som har uppkörning nästa vecka! Hoppas att ni klarar det! :):)..

Ha de gött!!


Lite bilder från i lördags:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0