Here is the day

jaoo det blev ju en lite annorlunda Fredag. Jobbet gick förvånansvärt bra och vi kämpade på fint!..:) Fick för en gångs skull vara boss och säga vad alla skulle göra:D sånt gillar vi!

Sen blev det lite snackis med Jonas. Känns skönt att ha sagt vad jag tycker och tänker och att få höra att han är väl i ungefär samma sits:P.. Men vi har bestämt oss för att vara goda vänner och så ska det förbli!!:D.. Känns som ett mycket bra beslut och lycka till på SM imorron!!!..

Nu ska jag riva ut hela min garerob för jag hittar inte klänningen Pärlan hjälpte mig att välja inför morgondagen:S..

Sov så gott :)


Kommentarer
Postat av: Rikard

Kan tänka mig att det kändes bra att bossa på jobbet va? :P

2008-03-02 @ 14:52:32
URL: http://rikardandreas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0