Hyffsat väder idag:)

Idag frös dörren på bilen och jag fick leka bildoktor:)

Nu är jag trött för jag har precis sovit å sen kommer pappa, fy vad jag inte gillar när han ska tjöta!!.. Ikväll är det iallafall träning igen:).. rooligt eller jag hoppas motivationen kommer snart för den är inte här än..

Hade prov idag, gillar Bjarne på ett vis för han ger lätta prov, hoppas det gäller samma i samhäll för jag tycker det är rövigt svårt och det går inte in i mitt lilla huvud hur mycket jag än försöker men provet är på Tisdag så man behöver väl inte oroa sig för det än, först är det ju helg!..

Tar med flickorna till Swinget igen:).. Hoppas det blir lyckat som vanligt och denna gången ska Hasse och Natha hänga på me:).. trevligt värre.

Ingen fantasi idag men hoppas ni har det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0