Juno

Jahapp och då var det Fredag och nästa vecka är det lov! wihooo och sen är det bara två och en halv vecka till Tu3 åker till Prag=) Längtar dit nu för jag är i desperat behov av en förändring!!.. Vill verkligen att saker och ting ska ske nu!.. Vardagen är precis som vanligt, antingen så pluggar, jobbar eller så tränar man och helgerna är alldeles för korta. åå hatar det!..

Och mamma och pappa ligger på Plajan och solar hela dagarna medan jag får gå här hemma i regnet:S.. Orättvist är vad det är!.. Men klart man får väl sitt sen någon gång i framtiden men jag vill ha det nu! Ge mig snälla!

tittade på innebandy ikväll och tjaa det var trevligt att träffa Caroline igen, det var ju ett tag sen men blev inte så värst länge, Fritsla förlorade såklart men hade antagligen inte brytt mig vilket resultat det än blev för innebandyn är nog mer av en "social grej" man går på.
Flickorna är i gbg och partajar idag! ååå ville så gärna följt med, men blev tyvärr inte så för jag måste jobba:S.. vi får helt enkelt ta det nästa helg:).  wihoo då får jag oxå vara med och leka!. Hoppas ni har roligt iallafall!..

Nu sitter man här och blev allmänt fundersam och funderar på varför alla andra kan lyckas och inte jag?  vad gör jag för fel?.. Kan du säga mig det?

Näpp nu säger nyduschade malin God Natt och sov GOTT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0