Knasigt folk finns det!

MLi! Jag skrev ett långt inlägg men raderades innan jag hann kopiera det! såå Jäklans irriterande!..

Idag har vi iallafall skrivit kontrakt jag MLi, Malle och Scheelin!. Wihooo vi får se hur det går men jag ser fram emot en förändring fast tur är väl det att det är ganska långt kvar till den 12:e och vi hinner vara i Prag först;);)..

Ett stort Grattis ska jag också tillägna Kirre för hon fick Körkort idag!!.. Tredje gången gilt eller vad är det man brukar säga ;).. Gött gött!

Träningen var väldigt bra idag flickor och jag ser starkt fram emot nästa träning på Lördag och vår bowlingmatch efter det! kommer nog att bli mysigt tror jag:).. wihoo alltså ser vi fram emot en ganska lugn helg och billig helg helt enkelt.. Softish!

Var även på MQ:s lagers utförsäljning idag, Fanns sjukt billiga kläder där hittade ett par byxor för 50 spänn som egentligen kostade 700:S.. konstigt att dom bara kan sälja det så billigt.. Men man vet iallafall att folk blir helt hysteriska av billiga priser och plockar på sig i stora plastsäckar!!.. Vad ska dom göra med det sen tro?.. Inte sälja vidare kanske? hmhm.. Knasigt folk finns det, men det är väl redan konstaterat!

Nu ska jag sova:)


Kommentarer
Postat av: MLi

Näe Malin, inte bra detta ;) Du får helt enkelt uppdatera oftare ;)
Jag blir avis när du hittar så billiga kläder!!!!

2008-02-22 @ 09:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0