Mysmiddag.

Måste bara säga tack för en underbarkväll alla mina små flickor, det var längesen vi träffades men fortfarande lika roligt har vi!.. TAck för det, synd att inte alla kunde komma.. Kul att MLi ringde från Grekland :).. Kändes ju som om du var med lite då iallafall..

Är nöjd med min pizza jag bakade och även kladdkakan till efterrätt, visst inget avancerat men jag tror mina matgäster vad ganska nöjda de med... Är hypertrött nu, har hållt igång hela dagen, jobbet gick väldigt bra idag, jag och Helena fick för oss att baka lite för våra gamla vänner.. Jag bakade en blåbärskaka och Helena tog tag i hallongrottorna, men allt eftersom tiden gick visade sig att jag hade alldeles för lite blåbär, fick helt enkelt vara lite kreativ och gick ut i trädgården och plockade lite svarta vinbär, visst itne alls lika gott men det såg ju iallafall ut som blåbär och märktes knappt! suveränt!..

Ska strax sova, men eftersom datorn min har fått sig en liten knäpp så vet man aldrig riktigt när den startar igen alltså måste jag påbörja projektet "spara bilder på skiva" just ikväll :S.. usch hoppas det inte tar allt för lång tid så att man hinner sova lite..

Men tack igen flickor! och god natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja det var väldigt trevligt. Kändes precis som vanligt =)

2008-07-20 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0