exakt två veckor kvar :)

Har varit och jobbat nu och nej jobbet är inte så farligt om jag tänker efter, jo klart det är stressigt men endel gamlingar uppskattar faktiskt att man hjälper dom så man känner ju faktiskt att man gör något bra när man går där på hemmet:P.. så nej dessa 8 veckor kanske inte blir så farligt iallafall. man måste tänka positivt!!

Ska på möte imorgon me från 8.30 till 12 helt okej arbetsdag måste jag säga :).. Vad som mer händer imorgon vet jag inte men jag har mina förväntningar på en del saker;).. men vågar inte riktigt säga vad.. hihi.. Nu ät klockan kvällen har förbenat ont i nacken så jag kan inte riktigt lägga mig än, har väl helt enkelt suttit för mycket vid datorn det senaste inte bra inte bra..

Har oxå kommit på att jag saknar redan mina vänner och jag träffade dom senaste  i fredags hur ska detta gå:S.. blir väl helt enkelt att man får ta å ringa runt lite :P.. ska träffas på torsdag förhoppningsvis :).

Nu vet jag inte vad jag ska göra men förhoppningsvis lämnar jag datorn i fred..

Puss o kram å nyp i stjärten som susanna skulle sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0