18 - mars

Snön ligger förvånandevis? kvar och jag gillar den inte, skulle ju vara vår nu ju! fast verkar som om vi får en vintrig Påsk, ja ja spelar väl inte så stor roll..

Jobbade lite idag till klockan tolv gick mycket bra fast har kommit på att jag är ingen höjdare på att rulla hår, men det är väl något jag får lära mig:P.. När jag kom hem åt jag mat med mamsen sen stack jag iväg och handlade sen skulle jag naturligtvis  tanka, jag kan berätta för dig att jag är inte skapt för detta ändamål och alltid händer det något nytt, men jag vet ju hur man ska göra till nästa gång nu iallafall:) Tur att någon kan lära mig så att jag har ett favoritställe här hemma ett i Kinna och ett i Skene:P.. haha oj oj jag säger då detta..

Idag spelar laget match mot Pärlans lag Äspered, hade så gärna viljat var med, men nu är det ju något som sätter stopp för det, en sak är iallafall att jag börjar bli bättre och kan gå till skolan imorron, sedan blir det Kungsbacka och kungsmässan på torsdag om man bara hade lite bättre ekonomi:P.

Tro det eller ej så lägntar jag lite till skolan men skulle nog kunna tro att det är bara för att träffa tjejorna igen var ju ett tag sen nu:)..
Eftermiddagen blir väl till att fundera på om man ska gå ut och gå lite kanske, måste ju passa på när solen skiner..
Ha det fint!
 
                       - lite sol och vinter:)



-some people hang on when they should just let go

Kommentarer
Postat av: MLi

Vad fint det blev :)

2008-03-18 @ 20:58:32
URL: http://emeliehallberger.blogg.se
Postat av: MLi

Vad fint det blev :)

2008-03-18 @ 20:59:27
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0