Påsken är nu över!

jahapp då är internet i bruk här hemma igen.. Tisdag och andra dagen på lovet det har redan gått alldeles för fort och innan man vet av det så sitter man väl i skolbänken på måndag igen men men..

Annandag påsk var det jobb till en början sen lite förferre hos Byllan eftersom jag var duktig och körde så var det väl inte allt för livat från min sida, vi drog till hotellet men kom inte in, sen blev det Lounge och det blev ju lite fjasko av det hela, träffade Susi, Emelie och Kirre där det var ju trevligt, men annars var det väl inte så mycket att hänga i granen. Vi drog helt enkelt till PG´s och sedan hem mot Fritsla någon gång under färden fick jag punka och det var ju kanske inte så lyckat. Nu kan jag alltså inte köra bilen förrän det blir fint väder och ingen snö eftersom vi inte har något vinter däck, vilket inte heller är så lyckat, usch och fy kan det itne bli grönt i vårt land snart!..

Igår åkte hela familjen Gunnarsson plus några till på bio, Angel var det som visades på duken, weei kanske ingen film för min åldersklass mamma å camilla tyckte den var bra men icke ja!..

Solen sken idag när jag gick till jobbet och det var perfekt för korvgrillning!

Ha de götta!


 -Dagens korvgrillning blev aldrig av!

Kommentarer
Postat av: Freda

HAHAHA, kan man vinna korvkocken så den lagar mat till fest i sommar?

2008-03-25 @ 19:40:32
URL: http://fredaom.blogg.se
Postat av: MLi

MUTTI!!! Varför får jag vara med för ANDRA gången på din blogg med den fina bilden??!!

2008-03-25 @ 19:44:41
URL: http://emeliehallberger.blogg.se
Postat av: Elin

HAHA, härligt flin på Emelie :D

2008-03-25 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0