Bad Gastein morgen!

kycklingwoken jag åt till middag knockade mig totalt och jag blev dytrött!.. orkar inte ta tag i någonting! Har hur mycket som helst att göra men jag orkar verkligen inte!.. Får helt enkelt ta mig i kragen och se till att det blir något gjort!

har varit i Borås idag iallafall, mycket trevligt hade vi, konstigt nog blir våra besök på Knalleland alltid en aning flummiga, vet inte riktigt vad det beror på.. men det här med Team Sportia det kan vi ju nu ;).. Det är det man ska satsa på!

Hämtade våra skidor, tyvärr var mitt skidfodral så otroligt stort så det ser ju ut som om det är ett fodral som kommer och går med mig och inte tvärtom!.. Hepp något som måste åtgärdas! Hoppas att kusinen hade ett bättre, så att man inte behöver de ut som ett vandrande fodral imorgon när vi kommer till Björkäng och ska stiga på bussen! Ahh shit att det är redan imorgon är ju helt ofattbart!

PACKA!


Kommentarer
Postat av: MLi

Haha, klockren

2008-11-20 @ 23:11:48
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0