Und dann?

Bad Gastein är nu redan en fin och underlig historia som vi som bara var med kommer att fatta hur jobbigt och kul det egentligen var:).. Massa goa människor och ett värre schema än jag upplevt någon gång, absolut inget misstag att åka dit!.. men kom oxå på att reseledaryrket det är inget för mig det, så nu står man här, vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv.. tror jag behöver landa ett par månader innan jag tar tag i den frågan igen..

Alltså: Jag lägger Norge och jordenrunt resan på hyllan för en liten stund framöver och prioriterar nu att få umgås med vännerna, ha det gött och sedan förståss hoppas på att jobba lite på Solgård.. jaa så så ligger det till och faktiskt det känns ganska skönt, att bara få vara hemma i det blå trygga huset på danska vägen 15 i Fritsla..

Men jag måste bara säga till alla mina nya kursvänner tack för en underbar vecka! :D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0