2200

Mondag och bara 6 dagar kvar, det her med att vilja aka hem gar verkligen i vagor.. igar ville jag absolut inte aka för att det var en sa underbar dag.. men idag har det verkligen gatt nerat i kurvan för jag har haft lite feber och ont i kroppen :S.. men nu kenns det bettre igen och jag hoppas pa en bra sista tid:)..

gjorde 2200 far idag, har aldrig gjort sa manga ngn gang och trodde aldrig dagen skulle ta slut.. men det gjorde den och vi fick till och med skjuts hem fran jobbet:).. och dit med för en delen .. allt handlar om tajming ;)..

Blir tidigt senggang till kvellen sedan hoppas jag pa en mkt bettre dag imorgon..

Kommentarer
Postat av: MLi

Jag vill ha hem dig!

2008-10-22 @ 23:41:02
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0