hårproblem!

Upp tidigt som attan eller ja iallafall runt halv nio för att ringa frissan. Dessvärre kunde hon inte göra något mer åt min orangeaktiga frisyr så det är bara till att ha tålamon och vänta en månad tills man kan göra slingor igen jobbigt.. men igår inhandlade jag vad som kommer bli min bästa kompis nu ett tag framöver nämligen en flaska silver schampo och jag litar skarpt på det att det sak göra mig blond igen:).. En jäkla process det här blev..

Annars har jag besökt solariet i dag med, kanske att håret bleks en aning där med:P.. man kan ju alltid ha sina önskemål iallafall.. Har oxå kommit halvvägs med min nya mössa men ser ut som jag köpt alldeles för lite garn.. Vilket betyder att jag måste åka dit igen!.

Nu kommer sara och vi ska ta en kopp fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0