SNÖ!

Sitter pa jobbet just nu och min daliga arbetsmoral har visat sig starkt idag!.. Forsta snon har kommit sa nu er det vitt ute!.. aa kallt att ga till jobbet pa morgonen :S.. men er ju ganska fint oxa:)..  Eftersom vi nu gor ca 2050 far om dagen blir det mycket arbetstimmar borjade vid 06.15 idag och slutar nog ungefer 17.30 far se till att bli lite piggare pa att jobba bara :P.. men efter den goda frukosten blir det sekert bettre:)..

Angande Linda som undrade ner man kan ringa mig sa gar det bra efter 18.30 alltsa vid halv niotiden i Sverige :).. Alltid roligt att fa hora lite uppdateringar hemifran;)..  Kom en Jhonny Cash lat i oronen innan  da tenkte jag pa min lilla pappa der hemma :)..

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0