wihoo..

Japp her forsatter man att vara sjuk mar i och for sig battre idag igen, men efter overvagande med mammsen der hemma har jag kommit fram till att jag blir hemma en dag till..

Som vanligt hender det ju inte sa mkt her sa jag har inte sa mkt att skriva om men jag har iallafall haft tid och ork idag att tjuva lite bilder fran vennerna pa facebook sa att jag kan visa lite vad vi haller pa med..  Ventar pa att borasflickorna ska legga upp mer bilder nu ner dom kommit hem :).. Bilderna er fran ner vi grillade uppe pa en kulle for att fira min fodelsedag, nar vi fick en spontan ide och besteg ett berg, var ute och red och till sist lite utsikt over en sjo pa berget kolla in bilarna sa ser ni hur hogt vi faktiskt klettrade;)
 

enjoy!

Kommentarer
Postat av: carro

oh vilka underbara bilder Malin =) fyfan va härligt det ser ut =)

2008-09-26 @ 02:43:10
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0