kakor och annat smått och gott.

Fredag och det blir tyvärr ingen tjejträff med turisterna ikväll, men blir nog fotbollstittande med "Frischlatösera"  istället:).. lika trevligt det!

Har idag åstadommit en rejäl arbetsdag som den normala svenssonen gör, med andra ord 7-16, helt okej faktiskt.. Nu ska jag vila en stund för jag är scleeeten, och vid kvart över sex blir det till att åka iväg igen.. Frågan är bara hur kallt blir det till kvällen, och vilka kläder ska man välja? Svårt det här när det har en tendens till att frysa till på natten.. man vill ju helst av allt, bara välja de nya sandalerna och den nya jeansjackan och sedan hoppas på att solen står uppe hela kvällen, men vi vet ju alla att så är inte fallet..

Är sjukt laddad inför morgondagen, och jag tror jag äntligen ska göra premiären med min rutiga klänning imorgon! Känner att det faktiskt är dags nu, i och för sig har ju jenntan haft den en gång i Borås, och då gav det resultat för mig, men kanske att jag kan ge resultat för någon annan denna gång;).. För jag ska då inte ha nått!.. haha jaa alla vet ju inte smeknamnet på klänningen, och jag tänker inte förtella det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0