morgon

Jaoo då har man äntligen tagit tag i det här med vaccinationerna som jag å jenntan har snackat om i flera månader!.. alltid ute i sista sekunden, men det är väl så det ska va;).. Imorgon klockan 11.15 blir det iallafall en spruta in i armen på mig!.. hoppas det är i armen och ingen annanstans :P..

Idag är det sjuuukt bra väder och jag bara älskar det!.. att man kan var sån soldyrkare det visste jag inte:).. Ska iallafall städa min garderob nu och göra den redo för sommaren och slänga alla oanvändbara kläder..Sedan blir det förmodligen promenad med Caroline och step till kvällen :).. Bra det!..

Har idag en positivare inställning till livet än igår och det gillar jag!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0